Ki figyel kit? Játék és muzsika
2008. szeptember 12. írta: TuRuL_2k2

Ki figyel kit? Játék és muzsika

 A tegnap kirobbant, titkosszolgálati és nemzetbiztonsági elemekben gazdag ügyről ma újabb részleteket tudhattunk meg.

 Szilvásy György invitálására ülésezett a nemzetbiztonsági kabinet, Dávid Ibolya pedig sajtótájékoztatón jelentette be, hogy a trónjára törő MDF-alelnök, Almássy Kornél kémkedett utána, és ezért ő feljelentést tesz. Almássy tagadja a vádat, azt állítja, hogy őt zsarolták ma meg, és hogy indulási szándékának nyilvánosságra kerülése óta Dávid módszeresen szorítja ki az embereit az MDF-ből. Az MDF elnöke a sajtótájékoztatón kiosztotta egy telefonbeszélgetés leiratát, állítólag rendelkezik a hanganyaggal is:

Részlet a beszélgetésből

- Elnök Úr: Halló.
- T. J.: Szervusz, elnök úr. T. J. vagyok.
- Elnök úr : Szia, mi újság van?
- T. J.: Zavarhatlak egy fél percre?
- Elnök úr: Igen elfelejtettelek felhívni.
- T. J.: Nem, semmi gond. Kerestelek: a Józsi találkozott a T. A.-val, és kaptam tőle egy munkát, ami elég érdekes. Igazából megosztanám veled. A T. azt szeretné, ha dolgoznánk az MDF-re, a Dávid Ibolyára, keresnénk rá terhelőket, merthogy ott van valami belső hatalmi váltás szándék előkészítve, és a T. azt mondja, hogy a S-ék állnak mögötte, ők pénzelik a váltást. Meg akarják szerezni az MDF-ben az első helyet. Valami alelnök van benne valami A. _vagy nem A.
- Elnök úr: A.
- T. J.: Az az, igen, igen. Ővele a Józsi találkozni fog a jövő héten, mert konkrétan ő adja meg az információigényét, hogy mit szeretne tőlünk.
- Elnök úr: Aha, aha.

 Akárhonnan nézzük, ez nem tréfadolog. Tényleg megrendelte Almássy, hogy adatokat gyűjtsenek riválisáról? Vagy hihető az alelnök védekezése, hogy csak lakása biztonsági átvizsgálását rendelte meg a cégtől? Ki hallgatta le T.J. és Elnök úr beszélgetését? Hogy került a hanganyag Dávid Ibolyához? Kicsoda T.J. és kicsoda Elnök úr? Ki a korábbi kormányzati vezető, S.?

 A nemzetbiztonsági kabinet ülése után Szilvásy is nagy horderejű bejelentést tett: „titkos hálózat működtetői megkísérelték a behatolást az elektronikus kormányzati gerinchálóhoz kapcsolódó egyes kormányzati szervek információs rendszerébe, veszélyeztetve ezzel e szervek törvényes és biztonságos működését”. Ha félretesszük Szilvásy szavahihetőségét illető alapvető kételyeinket (azt sem hisszük el, amit kérdez), akkor itt is felmerül néhány kérdés: Ki és miért akart behatolni kormányzati információs rendszerekbe? Miért lett hirtelen publikus, milyen témáról tárgyal a nemzetbiztonsági kabinet? Folyamatban lévő nyomozásokról ezentúl is a titkosszolgálati miniszter fogja-e tájékoztatni a nagyérdeműt?

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr15660382

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Friskyboy 2008.09.14. 17:05:38

medve2
szerintem mindenkinek üzentek, még sajátjaikanak is...
szinte mát provokációs szándékkal olyan nyilvánvalóan, bár ahogy közeledik október ez akár szándékos is lehet...
előre a putyini úton

Hattory Hanzo 2008.09.14. 17:23:39

Friskyboy

Aha. Tehát Tóth János ezért hívta fel egy teljesen hülye sztorival Csányit, és ezért beszélt össze hetet-havat. Akkor oké.

Google 2008.09.14. 17:38:56

Teljesen hülye sztori. Kár, hogy ezt Csányi nem mondta meg neki, akkor rögtön.

Lehet, kár volt ilyen módon belekeverni Csányit! Lehet.

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2008.09.14. 18:53:55

má bocsánat, de ki ez a világ hülyéje, aki elhiszi hogy a kormányzatba akarnak betörni?

akkora kupleráj van ott, hogy még a helyieknek is kemény dolog eligazodni.

egyébként is, mi volt az állítólagos cél? átírni Gipsz Jakab rendszámát?

Friskyboy 2008.09.14. 19:14:53

denever
az mszp szavazótábora elhiszi hidd el:)
az értelmesebbje nem, az csak megijed
az szdsz "vállalkozói kör" biztos maga alá rottyantott, ők most tuti hogy nyomás alá helyezik a fodort

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2008.09.14. 20:53:08

Hattory:
Alkalom adtán majd keress rá az "identitás" szó jelentésére, mesüge. Sosem volt, és soha nem is lesz politikai hitvallásom. Ezért nem pártokra szavazok, hanem azok ellen. Alapvetően liberálisnak mondanám magam. A legfontosabbnak a szabadságjogok minden körülmények között való betartását tartom. A szabadságjogok betartásának alapvető feltétele a jogállamiság, azon belül a jogbiztonság. A Fidesz ellen azért szavaztam, mert a jogszabályi hierarchiát nem tartotta be. Törvényeket került meg rendeletekkel. Azt hittem, ennél súlyosabb bűnt politikus nem követhet el a magyar demokrácia ellen. Tévedtem. A szocik és a magukat liberálisnak hazudó zsidók a jogállamiságot lerombolták, a szabadságjogokat súlyosan megsértették, jogbiztonság sehol. Ez itt most diktatúra. Persze, a te fajtádnak ez tetszik. Aztán majd teszünk róla, hogy ne tessen sokáig. ;-)

irrelevant 2008.09.14. 21:30:28

Liberálisnak mondod magad, miközben ilyen Bombagyár-kompatibilis dumát nyomatsz? Persze, Tomcat is (nemzeti) liberálisnak vallja magát, csak épp zsidókat, cigányokat, buzikat, balosokat, stb. nem akar látni az országban. Ja, és ő is a szocikra szavazott 2002-ben. Furcsák vagytok ti...

Alfőmérnök 2008.09.15. 07:47:00

Falafel: Mikor a fidesz ellen szavaztál, tudnod kellett (volna), hogy ezzel a komcsikat juttatod hatalomra. (Miért a Horn-kormánnyal minden rendben volt? És az előző úgy 30 éves "ciklusukkal"?)
Most meg mire szavazol majd, a Jobbikra? Még kidolgozott programjuk sincs, a Vona cikksorozata a Barikádon finoman szólva nem meggyőző, csomó érveléstechnikai hibával. De a tévedésedet utólag remélem ismét belátod majd.

Google 2008.09.15. 10:03:35

Ez a legérdekesebb számomra is: a jobbikosok állandóan az MSZP-vel, SZDSZ-el számolnak. Ők azért ilyenek, mert az emeszpések, liberálisok is szélsőségesek. Más párttal mintha nem számolnának. Szívük joga. Ismét szavazhatnak majd rájuk.

medve2 2008.09.15. 10:33:05

A Jobbiknak létérdeke Gyurcsány, ugyanis könnyű megunkat meghatározni valami ellen, mint valami mellett.

medve2 2008.09.15. 10:40:12

Na, Ibolyka már ez egészet a Fideszre keni. Nem tzartott sokáig.

Graziano 2008.09.15. 10:43:14

Nem Ibi néni védelmében mondom, de ezt csinálná bárki, ha a Fidesz volt olyan előzékeny és Ervinke révén magára rántotta az egész ügyet jó előre és jó hangosan...

Google 2008.09.15. 12:38:03

Emelje fel a kezét az, aki azt hitte, Csányit csak úgy belerángathatják egy politikai akármilyen show-műsorba? Azért neki ára van...
Már egy héttel ezelőtt elkezdődött Juszt Ügyvéd László műsorában, hogy mennyi, de mennyi disznóságot követ el a Fidesz.
Tudjuuuuuk!
Na, de mit csinál a kormányzó párt? Kormányoz, ugye?

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.09.15. 12:51:56

voytek:
Demeter Ervin megelőző csapása valóban sajátos...

medve2 2008.09.15. 12:59:03

Voytek! Ha Demeter nem szólal meg, akkor is a Fideszre húzzák.

Francois Pignon 2008.09.15. 13:22:16

Én úgy emlékszem már Demeter nyilatkozata előtt is azzal kezdték, hogy Almássy akciója mögött a Fidesz áll. Amikor Stumpf neve először felmerült, akkor meg azt kifogásolták sokan, hogy miért nem cáfol azonnal. Nehéz ilyenkor eldönteni, hogy beszélni vagy hallgatni kellene-e.

Google 2008.09.15. 15:35:52

Ha a Fideszt képviseled, mindegy, hallgatsz, vagy beszélsz, úgyis lőnek rád. Demeter azért szólt, mert tudhatta, mi következik. Mi is tudtuk. A Népszabadságban nem fognak a kormány ellen szólni. Addig hallgatnak az ügyeikről, amíg éppen csak tudnak.
Hallgassanak a Fidesznél? Akkor az a kérdés: miért hallgatnak?
Szerdán letartóztatnak valakit, és következő nap már a Népszabadságban találja magát. Így kell informálni dezileg a közt!
És melyik szolgáltató e-mailjait törte fel a Fidesz?

A nagysikerű Hiller-haver akció után várható volt a repeta. A Fidesz mindenhova betör, még oda is, ahova, nem.
De ki vette fel a beszélgetést? A fideszes Tombor? A fideszes Csányi? Vagy a fideszes NBH? Ki?
Azt tudjuk, hogy fideszes, de ki volt?

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2008.09.15. 15:36:51

Alfőmérnök:
Tetszettek volna forradalmat csinálni. - Ismerős?
90-ben a Fideszre szavaztam, mert fital voltam. Aztán a székáhzas buli az általam mindig is utált MDF-fel, kijózanított. 94-ben egyetlen párt volt talpon, azok pedig a szocik voltak. Amit bőcsész-kormány elkúrt, azt Gyulánk jó részt helyre hozta. Arról nem szólva, hogy számomra különösen szimpatikus módon nem hozott 2/3-os törvényeket, pedig meg volt hozzá a hatalma. Hogy miért voltak ilyen önmegtartóztatók, azt nem tudom, de nekem imponált. Azóta sem volt olyan demokratikus kormánya MO-nak. A rendelet-király Orbán zsebhitlerként pózolt. Gyurcsány a leghitványabb rákosista görény. Most egyetlen nagy párt van talpon, tehát 2010-ben érdemes rájuk voksolni, s egyben megbüntetni a rákosi és az ÁVH ivadékait. Azonban Orbán túl sokat teszi tiszteletét ott, ahol nem kéne. Kétséges, hogy van-e ereje hathatósan képviselni a magyar érdekeket itthon és külföldön. Ezért kell a parlamentbe a Jobbik. Én rájuk szavazok. A mérsékeltesdit játszó hülyegyerekek, akik magukat konzervatívnak vallják, valójában a demokrácia és jogállam visszaállításának kerékkötői. Számonkérés és büntetés nélkül nincs közbizalom. Amíg egyesek mindent megúszhatnak, nincs jogállam, jogbiztonság. Az itt írók közül is sokan az állandóságra szavaztok, csak éppen más-más párttal az álen. Ti a pártokráciában hisztek. A ti pártotok 4 évig azt csinálhat, mait akar. Ha a belétek rúg, még hálásak is vagytok érte, ostoba korcsok. Ti megelégszetek azzal, ha néhány szerencsétlenre mutogathattok, hogy "hú, ez ügynök volt". Közben meg a tisztek és főtisztek mindent megúsznak. Nektek elég, ha divatkutyaként vonyítotok Nagy Imre sírjánál, de a bírákat és népi ülnököket nem kérnétek számon. Fő a békesség, a kompromisszum. Csak meg kell tanulni jó nagyokat nyelni. Szlota lenáciz minket, és még mindig van diplomáciai kapcsolat a két ország között. Cigány hordák magyarokat lincselnek meg, zsidó parancsra maygarok szemét lövik ki ÁVH-s pribékek, de azért ők csinálnak magyar chartát a náci magyarok ellen. Mindezekért, aki szólni mer, a szélsőséges.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2008.09.15. 15:50:13

Medvekettő:
Ezt a dumát a Hollán Ernő utcában hallottad, miközben valami fasza kis klezmer bulira váltottál jegyet? Kicsit több EchoTv-t nézz RTL Klub helyett! A Jobbik szándéka világos. Ahol engedik, ott kifejtik. Szerintem Morvai elég világosan beszél. Nem az ő hibájuk, hogy hozzátok Fajkasházsi ejftájs közelebb áll.
Azért fontos megemlíteni, hogy azok, akik Gyurcsány ellen nem hatáozzák meg önmagukat, azok nem is léteznek. Az ember ugyanis általában másokhoz hasonlítva alakítja ki az önmagáról alkotott képet. Elsős pszichológia és szociológia. A Fidesznél pont ezek az alapok hiányoznak egy ideje. Ezért nem is képesek megszólítani mindazokat, akik egyébként rühellik ferkót és bandáját. Ezért buktak el 2006-ban.

Alfőmérnök 2008.09.15. 16:23:52

Falafel, a többesszám második személy használata nem indokolt szerintem. Én nem szélsőségeseztem le a jobbikot (bár megtehetném, mert az, vagy inkább radikális, de szerintem ezeknek a szavaknak nem csak pejorativ jelentésük van). Nekem nem tetszik a Jobbik, sem a Magyar Gárda, (míg Molnár Tamás volt az alelnök (asszem) addig szimpatizáltam vele). A maguk módján ők is csak frázisokat puffogtatnak. Persze sok mindenben igazuk van, de azért be kell látni, hogy sok hülyeséget beszélnek.
Különben meg volt "tisztek és főtisztek" a Horn-kormányban is szépen voltak. Mindegy, ebbe ne menjünk bele. A Bokros-csomagnak viszont például egyébként egyre kétértelműbb a megítélése. Alapvetően nemzet-ellenes politikát folytattak, nemzet-ellenes retorikával. Hogy betartották-e mindenütt a jogszabályi hierarchiát, vagy hogy megsértették-e valahol a szuper alkotmányunkat, nem tudom, még akkor nem nagyon foglalkoztam ezzel, meg amúgy sincs képesítésem ebben, hogy pontosan meg tudjam íténi.
Orbán az olyan, amilyen. Szerintem is gyenge, de lássuk be, nincs könnyű helyzetben. Az a baj, hogy bedarálódott ebbe az atlantista eggyütműködés-átbaszásba. Nem lesz könnyű kijönnie belőle, lehet, hogy nem is fog.
De majd ha megpróbálnak valamit ténylegesen kivitelezni Vonáék abból amit elterveztek (a Magyar Gárdán kívül - igaz már itt is megtapasztahatták), megtudják, hogy milyen ellenállásba fognak ütközni.

medve2 2008.09.15. 16:27:26

Mr Falafel! Komcsiból zsidózó köcsög. Mindig is imádtan a sok IQ:-t. Gyula, mint demokrata. Ahhoz képest, hogy az önkormányzati váléasztási törvényt közvetlenül a választások előtt módosították kétharmaddal, még vak is vagy.

medve2 2008.09.15. 16:27:59

Tudja valaki hová tűnt Download? Ő volt még ilyen, bár szelídebb kiadásban.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2008.09.15. 16:40:06

medve2:
A választási törvény módosításához az ellenzék is asszisztált, mivel előtte egyeztettek. Még hülye is vagy. Naná, hogy tetszett mindenkinek, mivel bebetonozta a helyzetüket. Nem úgy történt a dolog, hogy az ellenzék heves tiltakozás mellett kivonult, hanem úgy ők is szépen megszavazták. Érzed a különbséget, blöki?
A rendszerváltozás előtti időkről kár beszélni, mert nem volt számonkérés. Azt követően Gyula demokratikusabb volt, mint Orbán. Persze, neked, a pártja lábánál kushadó korcsnak ezt hiába is mondom. Recskázás közben azért el tudsz vonatkoztatni a pártodtól?

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2008.09.15. 16:50:33

Alfőmérnök:
Pont erről beszélek. Neked a Jobbik túl zajos. Nekem meg a Fidesz túl langyi. Neked a jobbik náci, nekem meg a szocik bolsevikok. Persze, a bolsevikok rémtetteiről nem szól egyetlen amerikai vagy szovjet film sem, csak nácikéról, így bizonyára sokan nem tartják egyenlő mértékűnek a párhuzamot. Sajnos ez is tény. A régen inaktív nácikat még ma is üldözzük, de a ma is aktív bolsevikokat senki nem bántja. Baromira zavar, hogy minden egyes ütést be kell nyelni, különben még a magukat nemzeti érzületűnek valló vonyító medvekettők is lenáciznak.

Alfőmérnök 2008.09.15. 16:53:29

Falafel: És ahhoz mit szólsz, hogy szerintem a Horn-kormány is bolsikból állt?

Jo Tunder · http://nincsenurleskesz.hu 2008.09.15. 16:53:55


Kedves medve2,

Szerintem Mr Falafelt ignorálni kellene. Ha nagyon durván fenyegetőzik akkor esetleg fel lehet jelenteni, de amit művel az leginkább csak alkoholszagú szájalás semmi több. Egyébként leírta, hogy kicsoda, a neve is tudható. Egy kis pszichopata senki, maradjunk ebben.

medve2 2008.09.15. 17:01:57

Szegény falafel! Még hülyeségeket is idéz, nemcsak komcsiból lett náci.

medve2 2008.09.15. 17:03:27

Jó Tündér! Lehet, hogy igazad vanni, hagyni kéne szegényt, de néha nem árt, ha tapasztalják: a mi köreinkből is elkívánják a jó büdös pébe az olyanokat, mint ő. De ígérem, vele kapcsolatban megfogadom a javaslatodat.

Ács Ferenc 2008.09.15. 17:38:13

"A választási törvény módosításához az ellenzék is asszisztált, mivel előtte egyeztettek. Még hülye is vagy. Naná, hogy tetszett mindenkinek, mivel bebetonozta a helyzetüket. Nem úgy történt a dolog, hogy az ellenzék heves tiltakozás mellett kivonult, hanem úgy ők is szépen megszavazták. Érzed a különbséget, blöki?"

Falafel: múltkor azt írtad, hogy Lenkovics Barnabás miniszter volt (nem volt az) és most azt, hogy az ellenzék megszavazta akkor a törvényt (nem szavazta meg). Ehelyett ez történt:

"(1994) szeptember 12. A KET (Koalíciós Egyeztető Tanács. ÁF) továbbra is a hatpárti megegyezést javasolja az önkormányzati törvényt illetően, ugyanakkor a tárgyalások a további erőfeszítések ellenére sikertelenül végződnek szeptember 30-án, amikor az ellenzék éles tiltakozása ellenére a törvény módosítását a parlament megszavazza. A testület áttekinti az őszi jogalkotási tervet is."

www.polhist.hu/mszptort/index.php?fkod=301&kronev=1994

Esetleg elnézést kérhetsz medvétől, ha igényt tart rá.

medve2 2008.09.15. 17:45:03

Ács Feri! Köszi, de nem:-)Vannak reménytelen esetek.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2008.09.15. 17:51:33

Ács Feri:
Igazad van, 94-ben ez történt. Csakhogy medve 98-at említett, ha hinni lehet a történelemnek, ugyanis 98-ban voltunk választások előtt. 94-ben, ha a Gyuláék módosítottak, akkor választások után voltunk. 98-ban asszem a népszavazás és népi kezdeményezés körül volt valami. Nem biztos. Lényegi változás nem történt a 89-es verzióhoz képest. Nekem elhiheted.
Örülök, hogy a korábbi elírásomat így számon tartod. Ügyi vagy! Majd megsimogatom a kis buksi fejecskéd.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2008.09.15. 17:53:45

Alfőmérnök:
Igazad van, és megértem az ellenérzésed.

Tundika:
Jelents fel, ha lesz időd, csak előbb növessz agyat!

Medve:
Nem járok a köreidben. A nyócker kocsmáit elkerülöm.

Francois Pignon 2008.09.15. 17:56:38

Mr Falafel,
94-ben az önkormányzati választások előtt változtatták meg annak szabályait.

medve2 2008.09.15. 17:57:34

Falafel! Mielőtt kimoderálnának téged inne a pékbe, elmesélnéd: hogyan lesz egy Horn Gyula funból náci? Tényleg, ilyenkor mi játszódik le egy ilyen emberben?

irrelevant 2008.09.15. 17:59:09

Láthatóan még most is Horn-fan szegény, amellett, hogy Jobbikos. Lesz még belőle Munkáspárt-szavazó is, a szélsőjobbtól az már csak egy kis ugrás.

medve2 2008.09.15. 18:00:37

Jó, de tényleg analízálandó jelenség, mert nem egyedi.

Francois Pignon 2008.09.15. 18:01:19

Miért kéne kimoderálni? Elég érdekes színfolt.

irrelevant 2008.09.15. 18:02:23

Az még nem derült ki (számomra), hogy 1998-ban kire szavazott Falafel. Akkor is a szocikra, mint 2002-ben?

És a MIÉP miért nem volt jó sosem, ha egyszer sokkal komolyabb párt volt, mint a rajongása mai tárgya, a Jobbik?

medve2 2008.09.15. 18:03:51

Pignon! Tudom, hogy ezzel kisebbségben vagyok, de szerintem vannak bizonyos határok.

medve2 2008.09.15. 18:04:53

Amúgy Ibolykára visszatérve, a mai naphoz itt egy érdekes elemzés az Inderől: index.hu/velemeny/jegyzet/elk140/

Ács Ferenc 2008.09.15. 18:05:17

Falafel: hát, kénytelen vagyok, ha te nem veszed észre, hogy mennyi szamárságot hordasz itt össze. Az önkormányzati választási törvény módosítása is választás előtt történt, méghozzá az 1994. december 11-i önkormányzati választások előtt. A népszavazás (NATO) pedig 1997-ben volt, nem 1998-ban. A Fidesz által támogatott népszavazási aláírásgyűjtés (földvásárlási jogok) sem 1998-ban volt, hanem 1997-ben. De mindez ne zavarjon a fröcsögésben, hiszen a számok és a tények mind-mind a cionisták ügynökei, ezért mellőzhetőek!

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2008.09.15. 18:06:49

Francois:
Igazad van, figyelmetlenül olvastam. Végig 98-ra asszociáltam, tévesen.

medve:
Sosem voltam Horn Gyula fan. Náci pedig bárkiből lehet, ha kimondja az igazat. Hogy bennem mi játszódik le, az számodra értelmezhetetlen. Hiábavalóságokon ne törd a kis buksid.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2008.09.15. 18:10:22

Ács Feri:
Újra leírom, hátha most megérted: Félreolvastam, tehát tévedtem. 98-ra asszociáltam, de akkor csak a népszavazás és népi kezdeményezés volt téma.

medve2 2008.09.15. 18:11:22

Hát Falafel, komoly érdeklődésre számot tartó evolúciós folyamat megismerésétől fosztod így meg a nagyérdeműt. De az is érdekes, hogy most már Horn imádó sem vagy, és még elismered azt is, hogy szamárságokat beszélsz. Akkor minek írtál totál mást nemrég?

Google 2008.09.15. 18:18:41

Mondjuk, Falafel nem szavaz a Fideszre, az nem egy nagy baj, jobb is így, a nagyobbik baj, hogy akinek a Horn-féle bolsik jók voltak,a Gyurcsányi-félék nem jók. Ilyen (bolsi)válogatost!
Ki bolsiz le itt kit???
Hornékról oktató, Gyurcsányékról elrettentő filmet!

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2008.09.15. 18:22:38

medve:
Ne értetlenkedj már! 90-ben Fidsz, mert fiatal voltam. 94-ben nem lehetett Fidesz, mert a székház bulival átverte a népeket. Az MDF és az SZDSZ akadályozta meg, hogy a komcsikat számonkérjék, ezért ők soha szóba sem jöhettek. 94-ben nem volt sok alternatíva. Gyula jól adta elő magát, ráadásul a külföldi, elsősorban nyugati megítélése jó volt, ami segíthetett a gazdaság fellendítésében, mivel azt meg a bölcsész-kormány leamortizálta. Aztán tetszett, hogy jelentős parlamenti erőfölényük ellenére sem változtatták meg a 2/3-os törvényeket. A választási törvények ominózus módosítása nem volt jelentős. Hidd el, ma is így vélekednek erről a szakemberek. 98-ban nekem nem volt tétje a szavazásnak. Nagyjából jól álltunk: volt jogállamiség, és a gazdaság is jól állt. A választások után Amerikába mentem dolgozni. Amikor a választások előtt hazajöttem, bedőltem a médiapropagandának, és Orbánt patásördögnek láttam. Igz, ezt támasztotta alá, hogy rendeleti úton kormányzott, ami nem túl demokratikus. A Medgyessy-puccs rendesen meglepett. Azt követően pedig a gazdaság és a jogállamiság eltűnt. Mára kevésnek tartom, ha egyszerűen csak visszaveszi a nemzeti oldal az országot. Számonkérés kell, mégpedig keményen. Márpedig ezt a Fidesz el fogja sinkófálni. Ezért szavazok a Jobbikra. Aztán lehet, hogy olyanok lesznek, mint Torgyán és Csurka. Akkor majd leírom, hogy mekkora ökör voltam, amikor rájuk szavaztam.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2008.09.15. 18:29:48

Google:
Te élsz a felelőtlenség luxusával. Én 86-ban végeztem a középiskolában évfolyam másodikként, ami nem volt rossz eredmény. Csakhogy Lenin bácsiról azt a hazugságot állítottam, hogy nem is járt mezítláb, mert Rolls-Royce gyűjteménye volt. Ezért reakcióssá nyilvánítottak, és a jelentkezési lapomra simán rávésték, hogy nem támogatjuk. Ha éltél akkoriban, tudod, ez mit jelentett. 90 őszén kezdhettem az egyetemet, addig ki voltam tiltva mindenhonnan. Ha valakinek, hát nekem van okom bőséggel utálni ezeket a rohadékokat. Mivel nem volt a rendszerváltozás után számonkérés, hanem az volt, hogy a múltat hagyjuk, hát hagyom. Ettől Gyula nem lesz a favoritom, de ebben az országban ez afelhozatal.

Google 2008.09.15. 18:37:18

Falafel,
nekem Horn sem favoritom. De ebben a felhozatalban is találtam favoritot, nem a koalíció nélküli koalíciót, és nem a Jobbikot.
Tartsuk tiszteletben egymás választását, ne veszítsük el a méltóságunkat!
Attól, hogy félrebeszélünk, még nem leszek miniszterelnökök. Csak egy hely van, az is foglalt, pillanatnyilag.

Jo Tunder · http://nincsenurleskesz.hu 2008.09.15. 18:38:38

"Az MDF és az SZDSZ akadályozta meg, hogy a komcsikat számonkérjék, ezért ők soha szóba sem jöhettek. 94-ben nem volt sok alternatíva. Gyula jól adta elő magát, "

Mr Falafel igazi feketeöves hülye: nem tud hibázni. Na, Francois Pignon, kiről is mondta ezt Pierre Brochant a Le Diner de cons-ban ? :)))

irrelevant 2008.09.15. 18:45:17

Az SZDSZ-re és az MDF-re nem lehetett szavazni, mert a komcsik számonkérését megakadályozták, TEHÁT csak egy pufajkásra lehetett szavazni, aki részt vett a forradalom utáni megtorlásban.

Csak nekem abszolút logikátlan ez?

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2008.09.15. 18:46:22

Google:
Én nem foglalkozom más választásával. Nekem tökéletesen érdektelen, ki kire szavaz. Mások szeretik megkérdőjelezi a beszámíthatóságomat, amiért a Jobbikra akarok szavazni. Tisztában vagyok vele, hogy a Fidesz nyeri a választásokat. Van akkora fölénye, hogy árnyalhatom saját értékpreferenciámat.
Mondjuk az tetszik, ahogy a magukat kozervnek tartók együtt acsarkodnak rám a szoclib vallásúakkal. Számomra ez mindent megér.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2008.09.15. 18:52:10

otvospeter:
Leírtam, milyen logika szerint döntöttem én. Hogy ez nem analóg a formális logikával, vagy az antropológiai értelemben európainak nevezett logikus gondolkodással, az már csak azért sem zavar, mert a józan paraszti ész is szemben áll a formális logika szabályaival, éa az európán kívüli népek zöme sem az ún. logkius gondolkodás mentén építkezik.
Most elmagyarázom a két kifejezést:
1. A formális logika a jogi logika. A jog nem a józan paraszti ész tudománya. (elsős jogdogmatika)
2. A logikus gondolkodás kifejezést az európai etnológia alkotta meg, mint szakszót. Annak megkülönböztetésére, hogy hogyan vélekedünk mi, európaiak a világról, és hogyan az egyéb kontinensek népei, elsősorban a természeti népek.
Veszed az adást, elvtárs?

Francois Pignon 2008.09.15. 18:58:09

Jó Tündér,
örülök hogy kedveled és érted a magas kultúrát. ;)))

irrelevant 2008.09.15. 18:58:37

Nem, nem értem. Szerintem abszolút nem ésszerű.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2008.09.15. 19:01:50

otvospeter:
Ezt mondom: ahányan vagyunk, annyiféleképpen gondolkodunk a minket körülvevő világról. Mást és mást tartunk fontosnak, illetve kevésbé annak. Ezért az én döntésem számodra irracionálisnak tűnhet. Sőt, még nekem is ambivalens érzéseim vannak visszagondolva.

Alfőmérnök 2008.09.15. 19:17:52

Falafel: a formális logika nem csak a jogi logika, hanem a szimbolikus logika is. Egyik előnye, hogy állítások és érvelések logikai strukturáját lehet formálisan kezelni és a belső ellentmondásokra rámutatni. Erre feltétlenül szükség van, ha értelmes párbeszédet akarunk folytatni, és nem egy olyan hiperrelativizmusba süllyedni, mint amit te most előadtál.

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2008.09.15. 19:19:52

Tehát akik nem engedték, hogy "lecsukják"
a Horn Gyulát azok helyett szavaztál
a Horn Gyulára (hamár szabadlábon maradt)
Ez komoly?

medve2 2008.09.15. 19:23:59

Mondjuk Falafel, számonkérni vkin, hogy nem vonta felelősségre a komcsikat, majd rájuk szavazni. Hát meg odafigyelni a külföldre, majd zsidózni. Ne csodálkozz, hogy nem értjük.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2008.09.15. 19:27:18

Afőmérnök:
Ma már egy egyszerű mondat is komoly szemantikai vitákat vet fel, pedig mindenki a formális logika szabályai szerint áll az értelmezéshez. Az emberi gondolkodás sokfélesége determinálja a hiperrelatívitást a kommunikációban.
Lásd: őszödi beszéd. Nekem hazugság, másnak igazság. Pedig aligha szellemi fogyik a másik oldalon.

Alfőmérnök 2008.09.15. 19:35:50

Egy posztmodern náci. Valóban érdekes színfolt. :)

Jo Tunder · http://nincsenurleskesz.hu 2008.09.15. 19:39:43


" Formális logika a jogi logika."

"determinálja a hiperrelativitást"

méééééééééééééééééééééééééééég !!!!!!

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2008.09.15. 19:40:55

medve2:
Számomra pont annyira irracionális az általad nekem tulajdonított zsidózás, mint neked az, hogy én Gyulára szavaztam.
Nemrég olvastam bele Kiszely könyvébe az ÁVH-ról. Majd elolvastam Pethő Iván kritikáját. Mondd, te tudtad, hogy Rákosi zsidó volt? És azt, hogy a politikai rendőrséget szándékosan zsidókból állították fel? S ha tudtad, milyen következtetést vontál le ebből annak tükrében, hogy ma simán lenáciznak egy maygart a saját hazájában azért, mert árpádsávos zászlót lenget: Van itt egy tabuszintre emelt probléma, ami egyre inkább rátelepszik a társadalomra. S ha nem lehet még kibeszélni sem, akkor gondot okozhat.
Én sosem zsidózok, csak nevén nevezem a gyereket. Ha Kóka nácizik, én azt mondom, hogy ő meg egy csaló zsidó vállalkozó. Mivel kulturáltabb az ő kijelentése az enyémnél? Szerintem semmivel, szerinted meg az ő kijelentése, az ilyenek kijelentései elfogadhatóak, az enyém nem. Szerinted korrekt azt mondani, hogy rasszista magyar karddal megszúrt egy romát, mert az roma? Majd korrekt nem elnézést kérni, amikor kiderül, hogy a szúrkáló is roma? Szerinted korrekt sunyítani az olaszliszkai lincselés kapcsán a lincselők etnikai hovatartozásáról, majd előállni, hogy a romák félnek a rasszista magyaroktól? Szerinted korrekt a hatalom részéről, hogy ő nácizik, meg antiszemitázik, miközben ők lövetik ki ártatlan emberek szemét, és tiporják sárba a demokráciát? Szándékosan nem írtam itt az etnikai hovatartozást, pedig a legjobban óbégató Demszkíj elvtárs bezony őőőő izé, tudod.
Ti ilyenek kimondásáért Morvai Krisztinát is antiszemitázzátok, noha ő is izé. Hogy én is az vagyok, az senkit nem érdekel, de hab a tortán.

Jo Tunder · http://nincsenurleskesz.hu 2008.09.15. 19:43:33


Mr Falafel is like Kündü without the charm. :)))

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2008.09.15. 19:47:23

mija baj, tundi bundi? Meg tudod cáfolni, hogy a jog a formális logika szabályait alkalmazza? He, kakula Zé?
Tudod cáfolni, hogy az emberi gondolkodás sokfélesége relativizálja az "igazságokat", és felveti a megértés, értelmezés problematikáját?
Mér' nem növesztesz agyat, te szellemi éhenkórász? Azt hiszed, ha agyatlanul kontrázgatsz másoknak, leszel valaki? Legfeljebb dobnak egy csontot, és megsimogatják a csapott homlokod, szerencsétlen.

Alfőmérnök 2008.09.15. 20:00:23

Nekem Morvai Krisztnában nekem csak az nem szimpatikus, hogy a Baló György felesége. Miért nem válik el? Vagy felosztották egymást közt a médiabirodalmat, apuci uralja az egyik oldalt, anyuci a másikat?

Jo Tunder · http://nincsenurleskesz.hu 2008.09.15. 20:04:04


"Az emberi gondolkodás sokfélesége relativizálja az "igazságokat"

Dear Mr. Sokal, kuncsaft a kettes ablaknál !! :)))

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2008.09.15. 20:06:29

Alfőmérnök:
A minap láttam Morvait a Szépvölgyin a gyerekeivel. A tévében kicsit molettkének tűnt, de élőben sokkal megnyerőbb. Elnézést, hogy így fogalmazok. Nem értem, hogyan képes azzal a gülüszemű vén gnómmal ágyba bújni. A gyerekeknek mázlijuk van, mert anyura ütöttek.

medve2 2008.09.15. 20:06:52

Falafel! Mizé Morvai Krisztina? És mi a hab a tortán? Mert ha kiderült, hogy te egy antikomcsi komcsiból let neonáci zsidó vagy, akkor dobok egy hátast.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2008.09.15. 20:09:54

Vigyázz, tundi-bundi, nehogy durván megfenyegesselek, oszt menned kelljen feljelenteni!

Alfőmérnök 2008.09.15. 20:10:49

Jónő az, a korát is letagadhatja kicsit. Mikor előszőr láttam, azt hittem, egy hülye picsa.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2008.09.15. 20:16:40

medve2:
Látod, figyelmetlenül olvasol. Nagyiék a táborozáson jöttek össze. utána papó nem akart belépni az ÁVH-ba, és üldözni a mocskos nácikat, ezért elküldték őket kicsit krumplit kapálni az alföldre. Budapestre már nem engedték vissza őket, de a miskolci Lyukó-bányába éppen ember kellett. Apám már ott született. rendszerváltáskor nem kértünk kárpótlást, és az ingatlanjainkat sem kértük vissza. Nagyi így döntött, és erre eskette apámat is. Ezt korábban már leírtam.

Google 2008.09.15. 20:22:38

Ki figyel kit?
Falafel figyeli Morvait, vagy?

Falafelnek mindent megér, hogy úgymond szoclibek és konzervek acsarkodnak rá, ő viszont konzervekre és egyes szoclibekre acsarkodik. Nem tudom, nekünk ez semmit sem ér.
Minek gyűlölködni, Falafel? Acsarkodni?

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2008.09.15. 20:25:30

google:
hányan vagytok?
Miért szeretnék mindenkit? miért szeretnék bárkit is?
Amúgy mit tudsz rólam? Baszod, én nem egy arab kaja vagyok, ez csak a nickem, hozzá egy virtuális identitás. Ha ezt benyeled, az nagy baj.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2008.09.15. 20:38:55

Virtuális identitás helyett virtuális személyiséget kellett volna írnom, de félig már K1-et nézek.

Google 2008.09.15. 20:46:48

Falafel,
azt akartam csak mondani, azt is halkan, a szeretet és a gyűlölet között rengeteg lépcsőfok van.
Nem kell mindenkit szeretni, nem is lehet, de gyűlölni senkit nem kellene. Rombolja a személyiséget.
Senkiről sem tudok többet, mint amennyit ide leír, nekem az is elég.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2008.09.15. 20:49:43

voytek:
igazad van, abba kéne hagyni az off-ot. Azonban a téma kimerült. Tudtuk, hogy mi lesz, és az lett. Jé azt mondta Pé-nek, hogy azt mondta neki Gé, hogy Ká szerint valakik meg akarják figyelni lbolyát. Ibolya szerint minden mögött a fidesz van. Be is ment Jack Jibbs boltjába, és vett egy visszarezgő mutálatos karbonizátort, amivel az otthonában röpködő fidesznyikekre vadászik. A parlamentben eF ügynök elővesz neutralizálót: "Már csak szemvizsgálat van hátra" - mondja, miközbenfelveszi a napszemüveget. A végén meg egy honatya se emlékszik, mi a kurva anyját keres a parlamentben.

Google 2008.09.15. 20:59:37

Csak úgy kérdezem, Nyakó szerint a Fidesznek 2 milliárdos adóssága van, ebben a történetben állítólag valakiknek két milliárdot ért volna meg, hogy Dávid "hátába kötőtűt döfjenek", miért nem adták a milliárdokat inkább a szegény Fidesznek? És Stumpf volt , szintén állítólag, a megrendelő.
Szebb mese nincs?

Ács Ferenc 2008.09.16. 00:23:18

medve: Kisnyilasból lesz a legjobb kommunista. És viszont is.

odonkor (törölt) 2008.09.16. 01:30:42

Ehhez az uccsó vitához, ami a Jobbikot illeti.
Vona Gábor, nos, intellektuálisan nem pehelysúlyú. És jelen pillanatban a semmiből ép_t föl egy pártot, aminek még tagsága is van - unlike KDNP, MDF, SZDSZ.

Jómagam rühellem, mikor a Jobbikot szidják például itt. A Fidesz ugyanis gyáva, gyáva.. Miért nem vetették föl azt a kérdést, amiből a Jobbik támogatottsága táplálkozik? Falusi öreg bácsik és nénik megvédése nem fér bele a "magyarizmusba"?

Ha lett volna alternat_va, akkor ez a sok kritika, amit itt sokan a Jobbiknak c_meznek, ez akkor akár lehetett volna jogos is. De _gy nem az, és ezen már késő változtatni.

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2008.09.16. 07:36:03

a szar zubog tovább

index.hu/politika/belfold/kemsz/

röhej kategórián már túlléptünk

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2008.09.16. 08:21:29

3xLG.:
A pártokrácia azt jelenti, hogy a hívek feltétel, de főleg gondolkodás nélkül azt "akarják", amit a felséges párt. A jobboldalon a Fidesz elhatárolódni igyekszik a Jobbiktól, ezért a hívek veszettül csaholnak minden zöld bokorra, ahol Jobbikost sejtenek. Egyszerűen fel sem fogják, hogy ezzel közös platformra lépnek a nemzethalált siettető baloldallal.

Ács Feri:
Te olyan okos vagy! Felnézek rád. És viszont is!

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.09.16. 08:29:19

Falafel,

ezt WermerA. úgy írta le, hogy nem a pártok képviselik az embereket, hanem az emberek a pártokat.


(Magát itt némelyek nem kedvelik :)

medve2 2008.09.16. 08:38:38

Falafel! Végezetül, komolyan. Azt gondolsz, amit akarsz. De egy jó tanács: ne juss el a gyűlölködésik, ne 8 kerezzél, ne zsidóz, nem a dolgokat nevezed meg ahogy vannak, hanem embertársaidra általánosítasz és ezáltal gyűlölködsz. Politikai nézeteiden ez nem változtat, és neked is jobb lesz.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2008.09.16. 09:00:01

medve2:
Bizonyára szíven üt majd, amit írok. Véleményem szerint, - amelyet rövid felmérésemre alapozok - a te értelmi képességeid nem ütik meg azt a szintet, hogy kioktass bárkit is. Erkölcsi muníciód meg végképp nincs arra, hogy disztingválatlanul személyeskedj velem, majd mélységesen felháborodj, ha leírom, hogy a nyócker kocsmáinak színvonalán állsz. Az embertársaimra történő általánosítás útján megvalósuló gyülölködésemről szóló víziód nagyban alátámasztja vélelmem. Politikai nézeteim nincsenek, mint említettem volt, hanem értékpreferenciáim vannak, amelyek mentén döntéseket hozok. Ezen preferencialétrán a párthűség meglehetősen háttérbe szorul a nemzeti identitástudat erősítése mögött. Ebből az is következik, hogy mindazok a személyek és csoportosulások, amelyek közvetlen vagy közvetett tevékenysége azt eredményezi, hogy a számomra fontos érték sérül, számomra nem képezik a tolerálható tartomány részét. S ha valaki a magyart lenácizza, annak nem mondom, hogy "idióta hottentotta", mivel a nácik és a hottentották között sosem volt konfliktus. Amikor valaki vagy valakik egy bizonyos két szereplős darabban a szemben állóra osztják az egyik szerepet, a másikszerep automatikusan övék a másik. Ezt egyébként szokás színvallásnak is nevezni. Aztán itt van az identitáskeresés kérdése is: nem hinném, hogy egy etnikumnak, nációnak, nemzetnek úgy kéne meghatároznia magát, hogy egy másik nemzetet kulturált körökben elfogadhatatlan jelzőkkel illet. Medve, én tudom, hogy ez neked magas, nem is várom, hogy megértsd, csupán sajnálkozom. Azonban attól óvakodnék, hogy neked tanácsokat fabrikáljak, miként kéne élned virtuális személyként. A magam részéről mindazon kommentelőket, akik a virtuális közegben képtelenek kilépni valós testük és tudatuk börtönéből, fantáziátlan, virtuális világunkban alacsonyabb létformájú egyedeknek tartom. Mielőtt infarctust kapnál, gyorsan hozzáteszem, a véleményemmel közösséget senkivel nem vállalok, azt senkire nézve nem tekintem kinyilatkoztatásnak. Ez csak egy vélemény, amely szubjektív, a virtuálperszonális kommunikáció hiperrelatívitásának terméke. Egyeseknek értelmezhetetlen, másoknak kézenfekvő, de semmiképpen nem a kábakő.
Ha valami átment, mosolyogj, pojáca!

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2008.09.16. 09:05:55

Á, jó öreg Tölgy! Ön élesszemű megfigyelő.:-D
Szerencsére az én ellenállhatatlan stílusom kizárja, hogy némelyeket a velem való véleményazonosság kinyilvánítására csábítsa. Így nincs alkalmam másokat kellemetlen szituációba keverni. Ami jó. Mármint jobb annál, amikor valaki másoktól elvárt és kapott ideológiai támogatására támaszkodva, kvázi falkában támad egyetlen emberre.

medve2 2008.09.16. 09:23:45

Sajnállak Falafel, de áltathatod magad abban, hogy zseni vagy, de nem vagy.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2008.09.16. 09:36:00

Na, akkor ezzel kimerítettük az egymás iránti olthatatlan vágyunkat, és szépen tovább léphetünk.;-D

Alfőmérnök 2008.09.16. 10:45:20

Falafel: a Jobbik is egy párt, így része a pártokráciának. Az ő híveik a Fideszes bokrokra csaholnak.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2008.09.16. 16:52:12

Kedves Alfőmérnök!
Néhány napja csupán, hogy megtudtam, Morvai Krisztina a Jobbik színeiben indul az EU-parlamenti választásokon. Amint azt kifejtettem már n+1-szer, én a jogállamiságra, a jogbiztonságra gerjedek. Magyarországon ma Morvai Krisztina a legtisztább hang, - még, ha kissé affektáló, kényeskedő is - amely megszólal a demokrácia védelmében. Ezért szavazok a Jobbikra. A párt további törekvései egyelőre nem különösebben érdekelnek.
Éljen Magyarország, Hajrá magyarok!

Alfőmérnök 2008.09.16. 17:22:48

Ebben megegyezhetünk, az EP választásokon ezért én is valószínüleg a Jobbikra szavazok. Morvai felkészült (mondják, akik értenek hozzá) és jó ügyet képviselve építi a karrierjét. Ja, és nem tudják ledumálni a riporterek sem. Ismeri a trükkjeiket, volt mit tanulnia a férjétől.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2008.09.16. 19:23:50

Alfőmérnök:
Mindjárt jön ácsferi, oszt ad neked jobbikozást.

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2008.09.18. 12:37:09

Jajj, már a Gordont is megfigyelték.

bazi nagy röhely lenne, ha az UD zRTtől kiderülne hogy egymásért 2.

medve2 2008.09.18. 13:06:07

Közben az ügyészség elutasította Ibolya feljelentését. Ez ciki neki.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.09.18. 13:07:58

medve:
Ez teljesen lényegtelen Dávid szempontjából. A meccset már megnyerte.

medve2 2008.09.18. 13:12:39

Turul! ha Almássy Kornél legyőzésére gondolsz, az anélkül is ment volna neki. Hogy most ő az egészből hogyan jön ki, kezdenek kételyeim lenni. Ebből a szempontból ez ciki lehet.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.09.18. 16:21:49

medve:
Almássy legyőzése nem lett volna olyan könnyű, s még ha nyer is, akkor is ott marad neki egy erős belső rivális fenyegetése. Így meg? K.O.
A feljelentés elutasítása bőven ingerküszöb alatti, néhány ezren elrágódunk rajta és annyi.
süti beállítások módosítása